Onze eerste dag in Costa Rica

Na 24 uur reizen zijn we gisteravond laat aangekomen in San Jose.

Met wat vertraging in Houston van circa 1 uur wat voor een gedeelte tijdens de vlucht in weer in werd gehaald waren we uiteindelijk om 23.00 in ons hotel. Vanacht nog een keer wakker geweest, ondanks het feit dat je verreist bent word je dan toch midden in de nacht wakker.

Vanochtend een stadstour door SanJose gemaakt, met de bus naar het centrum en daarlangs de verschillende pleinen gelopen. San Jose heeft niet echt een oudkoloniaal hart wat je in veelmidden- en zuid Amerikaanse landenvaak wel ziet. Op de central markt een broodje en een heer Fresco Nevada gedronken (soort van aardbeien milkshake) en toenweer terug naar het hotel.

Net op tij binnen voor de bui, want deze is inmiddels los gebarsten nu ik dit aan het typen ben.
We zijn tenslotte in het regenseizoen dus dit hoort er bij.
Vanavond gaan we bij een typische Costaricaans restaurantje eten, dus we laten ons verrassen.

Zodra we weer een berichtje kunnen sturen dan zullen we dat doen, maar bij deze het bericht dat we veilig zijn aangekomen.

Sharon en marco

Hoi Adrie en Anita, leuk dat je ons op de hoogte houd, fijn dat jullie veilig aangekomen zijn en veel plezier op jullie vakantie.
Groetjes vanuit New Zealand

VNC Asia Travel