We gaan de jungle

Vanochtend gaan we eerst per boot 1.30 minuten varen naar het beginpunt van de wandeling naar La Sirena.

We lopen eerst richting het strand om te kijken of daar detapir's te vinden zijn, maar helaas die zijn er niet. Dan gaan we op pad naar het parkwachters station, en hierbij kruisen we door rivieren heen en lekker door de modder heen om bij het parkwachterstation te komen.

Onderweg stopt de gids in een rivier en hier sta ik ook net in als we de squarrelmonkeys zien, het maakt niet uit of mijn schoenen helemaal vol lopen of niet, maar ik sta er goed voor en zie de aapjes zo van de ene tak op de andere springen.

Na circa 2 uur terug te lopen na de lunch eindigen we weer op het strand waar we nog een krokodil zien liggen, we hebben de brulapen en een kaaiman gezien en diverse andere dieren.

De zonsondergang is erg mooi, maar we zitten bij ons huisje waar kapucijnerapen voorbij trekken, en zo dichtbij hebben we ze nog niet eerder gehad. Dus dan maar even geen zonsondergang.