Manuel Antonio

Vanochtend willen we gaan wandelen, maar het regent.

Tegen 9-en lijkt het droog te worden en gaan we op pad. We pakken nog 1 bui mee en lopen door het park. Het is hier inderdaad een stuk drukker, allemaal amerikanen die even snel komen kijken of ze nog een aap of luiaard kunnen scoren.

Maar we hebben geluk, als weteruglopen van de wandeling zitten er twee luiaards op armhoogte, en valt er zelfs 1 uit de boom. Deze ligt eerst verdwaasd op de grond voordat ze weer terug in de boom klimt, maar zo dichtbij krijg je ze normaal niet te zien. Zelfs een gids had dit nog nooit meegemaakt. Na de wandeling gaan we terug en relaxen we nog even bij het zwembad van het hotel.

om 16.30 gaan we naar het strand om de zonsondergang te zien, we doen eerst Dopper-bowling (bowlen met drinkflessen) en zien ondertussen de zon mooi ondergaan en ook weer een walvis in de verte.

Wat willen we nog meer, een walvis die ons tot ziens zwaait op bijna onze laatste avond.

Morgen rijden we naar San Jose voor onze laatste nacht waar we vrijdagochtend om 04.00 uur op staan om richting de luchthaven te gaan.

Zoals de Costa Ricanen zeggen, Pura Vida!

En tot in Nederland.

Jeanne

De laatste 11 berichten in één keer ontvangen als je al gaat landen in Nederland. Iets klopt er dus niet!

Wat een prachtige vakantie.

Welkom thuis!

VNC Asia Travel